Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] nowe Xeony a płyty główne

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] nowe Xeony a płyty główne
From: "Doxent" <doxent@gazeta.pl>
Date: Wed, 30 Apr 2014 12:28:56 +0200
Zastanawiam się nad złożeniem sobie nowego komputera bo w starym nie mogę mieć więcej jak 4GB. Nie wiem tylko czy nowe procesory Xeon wymagają dedykowanych płyt głównych czy też pójdą na tzw. mainstreamowych bez problemów?
Kiedyś był z tym problem i trzeba było osobnych dość drogich płyt.
Cenowo i wydajnościowo wypadają dość korzystnie w porównaniu do I5 czy I7 a wbudowana grafika nie jest mi potrzebna. Główne zastosowanie to tworzenie muzyki ale też okazjonalnie gry i obróbka wideo.