Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jaka płyta główna w desktopie A cer

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jaka płyta główna w desktopie A cer
From: Pszemol <Pszemol@PolBox.com>
Date: Fri, 25 Apr 2014 12:28:06 +0000 (UTC)
Adam <a.g@poczta.onet.pl> wrote:

> Ale bank pamięci może mieć jeden lub więcej slotów/gniazd.

Bardzo słuszna uwaga!

> A podpieranie się słownikiem języka polskiego do terminów
> informatycznych, to trochę poroniony pomysł ;)
> To już chyba więcej można się było dowiedzieć z opracowań Marka Pampucha
> czy księdza Jana Pikuli.

Adamie, uwage kolegi czepialskiego odebralem jako zarzut ze nie piszę po
polsku. Slownik nie mial pomoc w rozstrzygnięciu co to znaczy "slot" w
kontekście języka komputerowego, bo to jest chyba oczywiste, tylko mial
pokazać koledze czepialskiemu że to jest słowo używane w naszym języku a
wiec jego zarzuty sa bezpodstawne.