Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jaka płyta główna w desktopie Acer

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jaka płyta główna w desktopie Acer
From: "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com>
Date: Thu, 24 Apr 2014 21:41:37 -0500
"Santana" <santana@interia.pl> wrote in message news:ljcfef$r5b$1@usenet.news.interia.pl...
Co w tym dziwnego? Jest duzo plyt ze slotem mini pci-e, do ktorego pasuja laptopowe karty wlan/bluetooth.

Nie wiem skąd wyczaić jaka tam płyta główna siedzi a mnie to ciekawi...

A może, tak po prostu, organoleptycznie?

Czy możesz mi zademonstrować jak organoleptycznie otworzysz
komputer dostępny w sklepie online ?

Pokaż mi łaskawie palcem gdzie napisałeś że nie posiadasz fizycznie tego kompa :P

Pokaż mi łaskawie palcem gdzie napisałem że posiadam?
Nie obwiniaj mnie za swoje własne domysły...

Otworzyć, poczytać opisy podzespołów, pogooglać :P

Próbowałem wygooglać, próbowałem nawet odwiedzić stronę producenta
ale w dziale wsparcia, gdzie chciałem się dowiedzieć jaki zamiennik kupić
dla "mojej" płyty głównej chcą ode mnie w 2-gim kroku numeru seryjnego :-)

Acer to syf najgorszy więc średnio mnie dziwi że cię olali :) Pomijam że trza być skrajnym kretynem żeby producenta pytać o zamiennik :P

Nie rozumiem... załóżmy że spaliłem płyte główną - podłączyłem 220V do
myszki USB, spaliła się. Gwarancja nie pokrywa takiego uszkodzenia... Chcesz
powiedzieć że producent nie zechce pomóc użytkownikowi w tarapatach? :-)

Jakieś inne pomysły, kolego przemądrzałku? :P

Mam jeden bardzo prosty pomysł. Naucz się właściwie formułować pytania. Myślenie nie boli ale niektórzy muszą się przyzwyczaić :P

Co było niewłaściwego w pytaniu CZY KTOŚ SIĘ ORIENTUJE?
Nie pytałem jak otworzyć komputer i przeczytać nazwę producenta płyty...
Czemu widząc w wątku pytanie "czy ktoś się orientuje" odpisałeś
na wątek skoro się nie orientujesz? I jeszcze *mnie* za coś winisz? :-)