Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Którą płytę z chipsetem Z81 lub Z87 polecilibyście?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Którą płytę z chipsetem Z81 lub Z87 polecilibyście?
From: Pszemol <Pszemol@PolBox.com>
Date: Thu, 24 Apr 2014 19:39:40 +0000 (UTC)
mr misio <mrmisiodegrizzly@gazeta.pl> wrote:

> Ja od dekad ASUS tak, MSI nie.
>
> Dlaczego? Bo tak!
>
> Na Asusie sie nigdy nie zawiodlem, a jedna jedyna MSI mi padla kiedys ;)

Teraz sobie przypominam, ze przed płytą która mam dziś (chyba PNE) tez
mialem MSI i cos w niej nawalalo... Ale juz tez nie pamietam co.

W aktualnej plycie tez mam problem - shutdown z Windows nie wylacza
zasilacza do konca, wiatraki sie kreca. Trzeba wyjac wtyczke z gniazda. No
chyba ze to wina zasilacza...

Ok, to z oferty ASUSA co warto wziać z Z87 lub H87?
Teraz widze ze wciaz sa z gniazdem DVI oprocz HDMI, wiec nie musi miec VGA
DB15 ale zeby miala HDMI i DVI.