Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Który i5: i5-4440, i5-4440S czy i5-4670T ?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Który i5: i5-4440, i5-4440S czy i5-4670T ?
From: "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com>
Date: Sat, 19 Apr 2014 10:32:22 -0500
"G Nowak" <gnowak200@caledonian.ac.uk> wrote in message news:liu483$vd5$1@speranza.aioe.org...
System przenioslem zywcem z Precision T3500 (klon Acronisem)
Zainstalowane nowe sterowniki do chipsetu oraz roznorakich wbudowanych funkcjonalnosci od Intela.

I to może być problem - ja nigdy nie miałem szczęścia do tego
typu przenosin i Windows zawsze lepiej mi działały gdy były od
zera zainstalowane na docelowej maszynie... Ale to doświadczenie
pochodzi ze wcześniejszych wersji systemu, nie mam jeszcze Win8.