Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] problem z drukarką brother - nie drukuje jednego koloru wcal

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] problem z drukarką brother - nie drukuje jednego koloru wcale
From: jg <fake@fake.pl>
Date: Tue, 15 Apr 2014 21:36:25 +0200
Dnia Tue, 15 Apr 2014 10:16:30 +0200, Chris napisał(a):

> Nie wiem jak to jest z tymi drukarkami ale pełno tego widzę wywalanego na
> złom, jakieś wrażliwe na jakość tuszy czy co ?

sam znam dwie osoby, ktore wylaczaly brothery listwami, nie pozwalajac
drukarce na samoczyszczenie i zalatwily se glowice. tu na grupie chyba tez
ktos mial podobna przygode (animka?)... w kombajnach a3 to nawet sie
dowiadywalem w autoryzowanym serwisie. wymiana glowic chyba byla 800 zl.
oczywiscie nieoplacalna sprawa...

--
jg