Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] problem z drukarką brother - nie drukuje jednego koloru wcale

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] problem z drukarką brother - nie drukuje jednego koloru wcale
From: BQB <adres@anty.spamowy.com.invalid>
Date: Sun, 13 Apr 2014 21:06:47 +0200
Drukarka nie drukowała od dłuższego czasu koloru magenta, ale jako, że naprawa musiała nabrać "mocy, to dopiero teraz się za to zabrałem, okazało się, że na pampersie są takie zaschnięte grube gluty tuszu, pampers wyczyściłem, nasączyłem izopropanolem, przetarłem też miękkim papierem nasączonym izopropanolem od spodu głowicę, jednak dalej nie drukowała tego koloru, wziąłem strzykawkę przyłożyłem do otworu odpowietrzającego (mam tusze powiększone - wystające i otwór jest od góry) wstrzyknąłem przez ten otwór 15 ml powietrza, dałem czyszczenie w trybie maintenance - 76 0 all, tak kilka razy, po wydrukowaniu testu, tam gdzie był żółty pojawiła się magenta, niebieski też trochę tego koloru dostał. Upuściłem powietrza i znów dałem czyszczenie, 2 razy, znów są wszystkie oprócz magenta. Jak tą drukarkę rozebrać, aby wyjąć głowicę i ją namoczyć? Dostęp do myjki ultradźwiękowej też mam. Czyścić dalej izopropanolem, czy też czymś innym?