Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Utracone fotki - Medion MD5319

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Utracone fotki - Medion MD5319
From: " ...:::WISKOLER:::..." <jvfxbyre@burgh.rh>
Date: Sun, 30 Mar 2014 10:30:30 +0200
Na grupie pl.comp.pecet, osobnik mieniący się nazwą Universis naskrobał(a):

> Kasowałem fotki w tym aparacie/kamerze i okazało się że to "sprytne"
> oprogramowanie do tego MD5319 wykasowało mi te same fotki również na dysku
> twardym co było dla mnie niepożądane. Żeby odzyskać fotki z dysku użyłem Easy
> Recovery Professional - ale niestety pod określonym katalogiem gdzie one były
> - jest pusto. Pozostało odzyskać te fotki z aparatu. Jednak nie wiem jak to
> zrobić bo nie widać tego sprzętu jako pamięć masowa, jest za to w  menagerze
> sprzętów jako : "Urządzenia do zobrazowania", a w nim jako : Mega Camera,WDM
> [...]

Może zainteresuj się programem MediaRecovery. Znajomy pokasował sobie z
karty aparatu i niczym nie mógł odzyskać zdjęć, ten program pomógł i
wszysko wrócił do normy, znaczy na swoje miejsce.
--
...:::WISKOLER:::...
Müller wrócił do swojego gabinetu i zastał Stirlitza klęczącego przed