Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Utracone fotki - Medion MD5319

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Utracone fotki - Medion MD5319
From: Universis <universis@wp.pl>
Date: Sat, 29 Mar 2014 13:16:15 -0700 (PDT)
Kasowałem fotki w tym aparacie/kamerze i okazało się że to "sprytne"
oprogramowanie do tego MD5319 wykasowało mi te same fotki również na dysku
twardym co było dla mnie niepożądane. Żeby odzyskać fotki z dysku użyłem Easy
Recovery Professional - ale niestety pod określonym katalogiem gdzie one były -
jest pusto. Pozostało odzyskać te fotki z aparatu. Jednak nie wiem jak to
zrobić bo nie widać tego sprzętu jako pamięć masowa, jest za to w  menagerze
sprzętów jako : "Urządzenia do zobrazowania", a w nim jako : Mega Camera,WDM
DSC I/O Driver oraz jako Mega Camera,WDM Video Capture - oczywiście bez fotek
które skasowałem. Proszę o jakąs pomoc w odzyskaniu tych fotek.