Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Lenovo R500 i problem z grafiką

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Lenovo R500 i problem z grafiką
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 31 Mar 2014 17:28:54 GMT
Witaj Adam, 31 mar 2014 w news:lhbrcb$dmf$1@usenet.news.interia.pl
napisałeś/aś:

> Witajcie.
>
> Jest sobie Lenovo R500 (nie pamiętam typu, chyba 2716), grafika to
> Intel GM45.

> Nie spotkałem się osobiście nigdy z takim efektem.
> Coś podobnego zdarzało się, ale w przegrzanych stacjonarnych
> pecetach.
Otórz to.

> Na co się przygotować, zanim pojadę go obejrzeć?
 Specjalistą nie jestem, w najlepszym wypadku radiator na heatpipe
zapachany kurzem tak jak wentylator, zużyty termopad i pasta
termoprzewodząca. Czyli przegrzewanie. Ale jak czytałem o podobnych
sprawach - raczej coś po prostu z układem graficznym lub płytą.
Błyskotliwe to nie jest, no ale...jak będziesz miał szczęście to tylko
przegrzewanie.