Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Utracone fotki - Medion MD5319

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Utracone fotki - Medion MD5319
From: " ...:::WISKOLER:::..." <jvfxbyre@burgh.rh>
Date: Sun, 30 Mar 2014 21:28:02 +0200
Na grupie pl.comp.pecet, osobnik mieniący się nazwą JoteR naskrobał(a):

> Ale co to ma wspólnego z problemem przedstawionym przez wątkopodawcę?
> To urządzenie nie ma karty pamięci - jest to w zasadzie kamerka z funkcją
> aparatu i niewielką ilością wbudowanej pamięci, umożliwiającą przechowanie
> pewnej liczby zdjęć o nienachalnej rozdzielczości.

Ale w pytaniu było o obecności zdjęć na dysku twardym, a ten program
zajmuje się nie tylko poszukiwaniem na kartach pamięci ale i dysk twardy
też przeszuka, jeśli tylko poda mi sie ścieżkę do rzeczonego katalogu.
--
...:::WISKOLER:::...
Stirlitz szedł ulicą, kiedy z tyłu rozległy się strzały i tupot podkutych