Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Średnio-mocny stacjonarny pecet

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Średnio-mocny stacjonarny pecet
From: ToMasz <news.neostrada.pl@news.neostrada.pl>
Date: Sun, 23 Mar 2014 23:12:01 +0100
W dniu 23.03.2014 22:01, qwerty pisze:
Użytkownik "ToMasz"  napisał w wiadomości grup
pomyśl. jeśli zasilacz będzie ekstremalnie cichy, i biernie chłodzony
CPU, to ten komp się przegrzeje.

Niby jak? Jak dla CPU będzie za gorąco to zmniejszy taktowanie, jak dla
zasilacza będzie gorąco to zwiększy obroty.
teoretycznie masz racje. W praktyce - nie wiadomo. ja dawno temu poskładałem komputer chłodzony wodą i wszystko co nie było chłodzone woda przegrzewało się. pamięci gorące, chipset parzył, komp się wieszał. Wystarczyło wymusić minimalny przewiew przez obudowę - problemy zniknęły. Inna sprawa, że nie każdy dobry zasilacz zmienia prędkość obrotową swojego wiatraka, nie każdy który steruje wiatrakiem, jest wystarczająco dobry.

ToMasz