Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Monitor Philips 19"

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Monitor Philips 19"
From: BQB <adres@anty.spamowy.com.invalid>
Date: Sun, 16 Mar 2014 15:23:52 +0100
W dniu 2014-03-16 12:53, animka pisze:
W dniu 2014-03-16 00:59, Maciek pisze:
W dniu 2014-03-15 22:06, animka pisze:
Czego się mądrzysz jak nie masz takiego monitora i nie wiesz.
Wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazują, że Ty też nie masz :->
Jak sobie kupię lepszy, to ten (jest panoramiczny) mogę oddać ci za
darmo.
No to może wreszcie zauważysz, że wątek nie jest o panoramicznym.

Przecież wcześniej już komuś odpowiedzialam, że się zorientowałam, że to
nie panoramiczny, ale jeśli chodzi o rozdzielczość to czy z takim czy z
siakim monitorem Philips trzeba się nagimnastykować, żeby obraz
wyświetlał w odpowiedniej rozdzielczości.

Przy monitorach niepanoramicznych nic nie trzeba się gimnastykować - rozdzielczości w proporcjach 5:4 są dostępne w komputerach od około 20-25 lat, u kumpla w roku 1993, 94, albo 95 (dawno było i już nie pamiętam dokładnie) można było na Amidze wyświetlić rozdzielczość 1600x1200