Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Monitor Philips 19"

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Monitor Philips 19"
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Sat, 15 Mar 2014 15:50:14 +0100
Wcale nie przypadkiem, dnia Wed, 12 Mar 2014 14:50:18 +0100
 doszła do mnie wiadomość  <lfqik7$169$1@node1.news.atman.pl>
 od animka <animka@tonieja.wp.pl>  :

>Tak czy siak sterownik do monitora Philips trzeba zainstalować.

To nie jest sterownik, tylko plik tekstowy z informacjami o monitorze,
jeśli system ma kłopoty z rozpoznaniem monitora, to na podstawie tego
pliku ustawia sobie parametry wyświetlania obrazu(HSync, VSync ,
rozdzielczość i podobne).
Tu masz przykład:

http://msdn.microsoft.com/en-us/library/windows/hardware/ff568432%28v=vs.85%29.aspx