Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Mój pierwszy SSD - Czy będzie to Samsung 2.5'' SSD 840 Evo 1

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Mój pierwszy SSD - Czy będzie to Samsung 2.5'' SSD 840 Evo 120GB?
From: "jakson" <john.smith@example.org>
Date: Sun, 9 Mar 2014 12:48:52 +0100
Dzięki za wyjaśnienia. Nie robię tego często. Raz na kilka lat ostatnio. Dlatego moja niewiedza :-) Przyznasz jednak że zwykły Kowalski kierując się marketingowymi sloganami może sobie narobić biedy przez takie "bezpieczne" klonowanie dołączonym do dysku oprogramowaniem.

To, ze po skopiowaniu partycji systemowej
(na ogol kilkanascie/kilkadziesiat GB)
system nie odpala sie z powodu "nieodpowiednich"
4 bajtow w pierwszym sektorze dysku
jest tak idiotyczne i absurdalne, ze rece opadaja...

Nie winie oprogramowania do klonowania,
choc mogloby wyswietlac odpowiednie informacje.
Cala wina lezy po stronie systemu operacyjnego,
ktory powinien (w przypadku problemu z wystartowaniem)
zapytac "czy system zostal przeniesiony na inny dysk?"
(albo nawet o nic nie pytac i wykryc to automatycznie)
i wykonac odpowiednie dzialania.