Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Co zamiast Pentium D

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Co zamiast Pentium D
From: animka <animka@tonieja.wp.pl>
Date: Sat, 08 Mar 2014 22:13:34 +0100
W dniu 2014-03-07 13:22, BQB pisze:
W dniu 2014-03-07 10:11, Chris pisze:

Dlaczego pomijasz równie ważne jak czytanie odpisywanie na maile
i listy na grupach dyskusyjnych oraz różnych forach ?

A jakiś z tym problem ?? są czytniki na tablety.

Dlaczego uważasz że samo czytania na 10 calowym ekraniku
Sugerujesz żeby czytać na tablecie a odpisywać za stacjonarnego ?

Przeciż dpo tabletu można podpiąć klawiaturę zarówno jako dock (są takie
modele) jak i po BT więc ten argument odpada.

Wtedy to dopiero jest wygoda, gdzie leżymy na łóżku, jedną ręką trzymamy
tablet, drugą klawiaturę i jednocześnie na niej piszemy.

Haha

Nie wiem po co klawiatura jak tablety mają wbudowane super klawiatury.
Kupiłam sobie podstawkę pod tablet, żeby rąk nie obciążać i mogę taki tablet postawić przed sobą, czy z boku. Fakt, że na szczęście się nie rozchorowałam, nie muszę leżeć w łóżku, a tablet (z kartą Aero2) leży na półce . Już nie pamiętam kiedy z niego korzystałam.

--
animka