Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Co zamiast Pentium D

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Co zamiast Pentium D
From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
Date: Fri, 07 Mar 2014 10:02:36 +0100
Dnia 2014-03-07 08:36, Użytkownik Chris napisał:
RadoslawF nabazgrał(a):

Dnia 2014-03-06 14:21, Użytkownik Chris napisał:
Mam wrażenie że nie ogarniasz zasad licytacji ;) To urządzenie nie jest
"za  500zł" tylko aktualna cena to 500zł. Licytuje 7 osób a do końca
aukcji  pozostało 11 dni. Chcesz się założyć że pójdzie drożej? Pomijam
już że  sprzęt używany i bez gwarancji. No ale najwyraźniej chcesz coś
udowodnić,  nawet ze łzami w oczach, więc brnij dalej :P
Tylko że temat poboczny dotyczy tego że tablet jest wygodny do czytania
maili i przeglądania www .. dalej będę się upierał że jest to wygodne i
nie trzbea kupować kobyły w postaci PC żeby czytać maili czy przeglądać
www ... EOT bo widzę że nie potraficie wczytać się w temat tylko
czytacie pierwszy post i ostatni...
Nie łżyj kłamczuszku.
Temat poboczny to twoje zdanie że tablet może zastąpić komp stacjonarny
kontra opinia kilku dyskutantów że jest to niemożliwe w sposób
rozsądny i wygodny.

Tak TABLET MOŻE ZASTĄPIĆ PC w części zadań tak jak czytanie maili,
czytanie e-booków , proste gry gdzie opierasz się na dotyku jak
wspomniane wcześniej angry birds a nawet taka gra jak Battelfield 4 tryb
dowódcy czy przeglądanie stron WWW. jest to MOJE ZDANIE i każdy inny
może twierdzić inaczej. PC nie lepszy do większości zadań ale czasami
nie warto według mnie stawiać kolosa skoro można to zastąpić czymś
poręczniejszym i praktyczniejszym.

Dlaczego pomijasz równie ważne jak czytanie odpisywanie na maile
i listy na grupach dyskusyjnych oraz różnych forach ?
Dlaczego uważasz że samo czytania na 10 calowym ekraniku
będzie równie wygodne co na 22 calowym ?
Sugerujesz żeby czytać na tablecie a odpisywać za stacjonarnego ?

Pozdrawiam