Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] SSD Intela - realizacja gwarancji producenta w PL

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] SSD Intela - realizacja gwarancji producenta w PL
From: "Chris" <chris@mail.com>
Date: Fri, 7 Mar 2014 13:48:18 +0100
pawel.skibicki@gmail.com nabazgrał(a):

Temat niemal z przed dwóch lat, ale ja właśnie to przerabiam - Gwarancja
Intel.
Kupiłem okazyjnie na Allegro - Ale od znanego sklepu NEO24.PL dysk Intel
SSD serii 320 o pojemności 600 GB. Po miesiącu dysk padł. Zero kontaktu.
Odesłany do NEO24.PL, które przesłało do ABC Data (inporter INTEL na
Polskę). Pierwsza odpowiedź - dysk do wymiany. Po miesiącu informacja
oddamy kasę. Dlaczego ? Ten dysk kosztuje ok. 800 USD mi sprzedano za
1.100 zł, INTEL wymieni uszkodzony dysk importerowi który sprzeda go
ponownie - czysty zysk. Własnie jestem na etapie korespondencji
bezpośrednio z INTEL który twierdzi że dysk musi być wymieniony, tylko że
Polski dystrybutor ma jak na razie to gdzieś. DYsk został kupiony na firmę
więc ustawa konsumencka nie ma tu zastosowania.

Bzdury gadasz kolego, widać że się na tym nie znasz. Intel zawsze wystawia korektę na towar, SSD, Płyty, Procki itd ...

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl