Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] SSD Intela - realizacja gwarancji producenta w PL

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] SSD Intela - realizacja gwarancji producenta w PL
From: pawel.skibicki@gmail.com
Date: Fri, 7 Mar 2014 04:28:19 -0800 (PST)
Temat niemal z przed dwóch lat, ale ja właśnie to przerabiam - Gwarancja Intel.

Kupiłem okazyjnie na Allegro - Ale od znanego sklepu NEO24.PL dysk Intel SSD
serii 320 o pojemności 600 GB. Po miesiącu dysk padł. Zero kontaktu. Odesłany
do NEO24.PL, które przesłało do ABC Data (inporter INTEL na Polskę). Pierwsza
odpowiedź - dysk do wymiany. Po miesiącu informacja oddamy kasę. Dlaczego ? Ten
dysk kosztuje ok. 800 USD mi sprzedano za 1.100 zł, INTEL wymieni uszkodzony
dysk importerowi który sprzeda go ponownie - czysty zysk. Własnie jestem na
etapie korespondencji bezpośrednio z INTEL który twierdzi że dysk musi być
wymieniony, tylko że Polski dystrybutor ma jak na razie to gdzieś. DYsk został
kupiony na firmę więc ustawa konsumencka nie ma tu zastosowania.

NIE KUPUJCIE INTELA !!!