Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] SSD 2,5 vs 3,5 cala

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] SSD 2,5 vs 3,5 cala
From: Michal <quiarmainuf@dunflimblag.mailexpire.com>
Date: Sat, 01 Mar 2014 22:25:06 +0100
W dniu 2014-03-01 18:10, Chris pisze:

> OCZ pada ale seria Vertex 2, reszta jest OK ale wystarczy jeden model
> żeby miało to wpływ na całą markę.

        Jakby Agility w każdem możliwej postaci nie padało. Strasznie awaryjne
dyski. Ale dużo zależy od szczęścia - z sytuacji z któymi mam styczność
padło bardzo dużo Agility oraz jeden (zasadniczo niepadliwy model)
Crucial M4 120. Co ciekawe wszystkie Vertexy2/4 żyją.

> Samsung czy Intel to wzory bezawaryjności więc tu akurat się nie dziwię
> że działają :)

        Ja tam nadal nie jestem przekonany do Inteli w wersji z Sandforcem.
Intel firmware poprawił, ale SF2281 ma swoje wady których żaden soft nie
naprawi.

Z minusów: praktycznie znikęły z rynku porządne modele o pojemności
mniejszej niż 120 GB, bo Kingstona V300 czy Goodrama strach brać. Świat
nie kończy się na laptopach, a w desktopie SSD 120 GB jest ni w kij ni w
oko. Za duży na sam system, za mały na wszystko :(

--
/MB