Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] napisze brzydko - dell

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] napisze brzydko - dell
From: Jawi <tajny@poufny.com>
Date: Sat, 22 Feb 2014 21:27:15 +0100
W dniu 2014-02-22 16:33, Piotr Rezmer pisze:
mr misio pisze:
inspiron dokladnie, ktory zniechecil mnie calkowicie do marki dell...

ja wiem, ze teraz laptopa sie wymienia co kwartal, jak tylko wyjdzie
nowszy model i nowe reklamy

A czy ten E5420 to nie jest przypadkiem model z półki economy? Nie widzę
ile kosztuje nowy, ale używki na allegro są po 1600 zł max. Może w
segmencie modeli biznesowych też spadła jakość? Pamiętam, że kiedy
kupowałem aktualnie używanego laptopa, Della można było kupić za 6 kpln.
Seria Latitude to seria biznesowa, rożni się wzmocnioną obudową, matowym ekranem. no i gwarancją. W hurcie gdzieś widziałem cenę kiedyś 1,7kpln. za skromniejsza wersję jakąś. W tym E5420 to fakt, wzmocniona aluminiowa pokrywa, boki magnezowo aluminiowe i korpus chyb magnezowy, ale dupy dał dell z wierzchem obudowy. Przy klawiaturze plastik się ugina. Pozaokrąglane lekko roki dają mu wygląd iście odpustowy. No i gniazdo eth, kuźwa konia z rzędem temu co wyjmie swobodnie wtyczkę kabelka eth z lapka bez przechylania pokrywy. jak można zastosować takie rozwiązanie to nie mam pojęcia, i gniazdo na samym rogu pod kątem. Gówno po prostu. I te najbardziej beznadziejne gniazda zasilania i zasilacze. Czekam aż padnie znowu wtyczka zasilacza. Ale teraz mam w pracy jeden zasilacz, pozostałość po starym D630 i drugi w domu więc obsłuży 2 lata zamiast roku :)