"z" <z@z.pl> wrote in message
news:52fc970b$0$2359$65785112@news.neostrada.pl...
W dniu 2014-02-13 01:40, Pszemol pisze:
I teraz sobie to wyobraź w praktyce... Taki LG czy Bosch produkuje
rocznie np. milion pralek z zaprogramowaną awarią o określonej
dacie i godzinie... Masz nagle raport o milionie uszkodzonych pralek.
I wszystkie mają takie samo uszkodzenie, w tym samym czasie...
Jak sądzisz, ile zajęłoby konkurencji wyczajenie tego "feature"
w produkcie konkurenta i użycie tego w kampanii reklamowej?
Przecież wprowadzenie takiego czegoś byłoby samobójstwem firmy.
A jeśli urządzenie (np. lodówka) ma podłączenie do sieci to można sobie
dokładnie zaplanować częstotliwość, "losowość" na całym świecie co i kiedy
się zepsuje :-)
Losowość można, ale awaryjność jeśli będzie większa nić typowa
to i tak Cię konkurencja zje, bo będziesz miał większą awaryjność
niż konkurencyjna firma która nie postarza swoich produktów.
Nie ma bola. To nie jest strategia którą mógłbyś wygrać wojnę
o klienta z konkurencją.
Bajki? Kasperski właśnie pracuje nad taką bajką która się filozofom nie
śniła :-)
To, że coś jest możliwe nie znaczy od razu że jest korzystne dla firmy.
|