Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Sony VAIO za chwilę to przeszłość.

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Sony VAIO za chwilę to przeszłość.
From: JDX <jdx@onet.pl>
Date: Sun, 09 Feb 2014 17:53:18 +0100
On 2014-02-09 16:42, Pszemol wrote:
> "JDX" <jdx@onet.pl> wrote in message
>
> Hint - Netflix nie będzie działać jak nie masz internetu od jakiegoś
> dostawcy jak AT&T, CableTV czy komórkowego...
> Dają Ci tylko treść, a medium po którym ta treść dotrze do twojego
> urządzenia to już Twoja sprawa aby mieć połączenie z netflix.com
To nie jest żadna innowacja. Przecież kupując jakiś pakiet Ipli nie
musisz brać dostępu do Sieci od Cyfrowego Polsatu. Jestem prawie pewien,
że nawet w Orange możesz wykupić sobie tylko dostęp do IPTV bez
kupowania łącza. U innych dostawców pewnie jest podobnie.

> Jaką znowu partyzantkę? Netflix to jest appek do ściągnięcia z AppStore.
No jak jesteś w domu to oglądanie filmów, TV itp. na tablecie to jest
właśnie partyzantka. :-D Od tego jest duży telewizor. W każdym razie
chodziło mi o to, że niektóre telewizory klasy "Smart TV" dostępne na
polskim rynku maja już wbudowane "apki" do oglądania strumieni Ipli. A
czy TV na rynku amerykańskim mają takie aplikacje do oglądania treści
serwowanej przez Netfliksa?

> W tym drugim przypadku jest ciekawie, bo to nie ja robię im przelew
> tylko daje im pozwolenie "z góry" na pobranie sobie kwoty z mojego
> konta za pośednictwem mojego banku...
U nas nazywa się to "polecenie zapłaty" i jest dostępne "od zawsze".

> Jest jak jest - jedno tylko wiem, że płatności elektroniczne na takich
> serwisach aukcyjnych na ten przykład robiło się tu zanim w Polsce były
> takie serwisy aukcyjne... Zauważ że najpierw był eBay a potem Allegro.
> Najpierw był Paypal a potem dopiero podobne systemy płatności w PL
> - nie wiem co tam macie - PayU czy coś takiego?
No bo w sumie jakoś specjalnie nie było potrzeby - mniej więcej w tym
samym czasie gdy powstawał PayPal (początek tysiąclecia) to u nas były
dostępne przelewy internetowe.