Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Sony VAIO za chwilę to przeszłość.

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Sony VAIO za chwilę to przeszłość.
From: "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com>
Date: Sun, 9 Feb 2014 09:42:47 -0600
"JDX" <jdx@onet.pl> wrote in message news:52f74ce9$0$2361$65785112@news.neostrada.pl...
On 2014-02-09 01:24, Pszemol wrote:
[...]
Wciąż pudło. Netflix nie jest Twoim providerem IPTV.
Na Wiki napisano jednak, że jest providerem. Hint: pod pojęciem IPTV
ukrywa się też usługa VOD a nie tylko live TV.

Hint - Netflix nie będzie działać jak nie masz internetu od jakiegoś
dostawcy jak AT&T, CableTV czy komórkowego...
Dają Ci tylko treść, a medium po którym ta treść dotrze do twojego
urządzenia to już Twoja sprawa aby mieć połączenie z netflix.com

Netflix nie wchodzi Ci do domu z kablem Ethernet... Netflix oferuje
media a jak sobie je ściągniesz z internetu to Twoja sprawa. Możesz
oglądać to co Netflix oferuje w domu, na tablecie czy smartfonie.
Np. wspomniana Ipla również ma te cechy. No i nie wiem jak tam Netflix,
ale niektóre telewizory dostępne na polskim rynku mają wbudowaną obsługę
Ipla, więc w domu nie ma potrzeby zabawy w partyzantkę z klasycznym
komputerem (czy też tabletem lub smartfonem).

Jaką znowu partyzantkę? Netflix to jest appek do ściągnięcia z AppStore.

Zawsze odkąd tu mieszkam takie przelewy były dostępne... Pytanie
tylko czy firma wywozowa śmieci chciała w taki sposób przyjmować
zapłatę czy preferowali np. papierowe czeki w kopercie.
Sądzisz, że w USA istnieje gdzieś firma która preferuje przyjmowanie
płatności czekami zamiast przelewów? :-D Chociaż z drugiej strony,
znając amerykańskie absurdy, to być może istnieje. :-D

To po prostu inaczej działa... Elektrownia na ten przykład daje mi dwie
formy zapłaty do wyboru: wysłanie im papierowego czeku pocztą lub
bezpośrednia autoryzacja pobrania z mojeg konta bankowego...
W tym drugim przypadku jest ciekawie, bo to nie ja robię im przelew
tylko daje im pozwolenie "z góry" na pobranie sobie kwoty z mojego
konta za pośednictwem mojego banku...
Nie ma opcji znanej Ci z Polski, gdzie Ty robisz przelew na ich konto
i w tytule przelewu coś tam wpisujesz jak numer konta czy coś takiego...
Nie jestem finansistą ani bankierem aby Ci wytłumaczyć dlaczego tak
jest albo jakie są zalety i wady takiego sytemu w stosunku do innego.
Jest jak jest - jedno tylko wiem, że płatności elektroniczne na takich
serwisach aukcyjnych na ten przykład robiło się tu zanim w Polsce były
takie serwisy aukcyjne... Zauważ że najpierw był eBay a potem Allegro.
Najpierw był Paypal a potem dopiero podobne systemy płatności w PL
- nie wiem co tam macie - PayU czy coś takiego?