Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jak zainstalować system na netbooku?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jak zainstalować system na netbooku?
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Thu, 6 Feb 2014 18:05:08 +0100
Dnia Thu, 06 Feb 2014 16:03:33 +0100, Marek napisał(a):

> No dobrze, to niech kolega kupi przy okazji parę obudów aby dobrać
> odpowiednią do 2 dysków jeśli wystąpią zdudnienia. :-D
>
> A tak na marginesie - była to obudowa Fractal Design R4:
> http://www.fractal-design.com/home/product/cases/define-series/define-r4-black-pearl
>
> Specjalnie stworzona do tłumienia hałasu podzespołów.

To albo obudowa wcale nie taka do przodu pod kątem tłumienia hałasu, albo
coś przy montażu poszło nie tak. Sam mam Chiefteca Bravo BX-01B-B-B, w
środku 6 dysków i problemu z wibracjami nie mam. :)

[ Właśnie zakończyłem 14-dniową dietę, i jedyne co straciłem,              ]
[ to dwa tygodnie.                                              (Garfield) ]