Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] kupiłem dysk

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] kupiłem dysk
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Mon, 03 Feb 2014 22:25:01 +0100
Wcale nie przypadkiem, dnia Mon, 3 Feb 2014 19:48:59 +0100
 doszła do mnie wiadomość  <lcoodu$eat$1@node1.news.atman.pl>
 od "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console>  :

>"TOMASZEK" lcokpn$a39$1@node1.news.atman.pl

>Zapewne w tych, które obracają się z różną szybkością pomiędzy 5400 i 7200 rpm.

Może zacytuję fragment z ulotki WD Red:
" For each drive model, WD may use a different, invariable RPM."
http://www.wdc.com/wdproducts/library/SpecSheet/ENG/2879-771442.pdf