Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] 386DX-40 plus nostalgia...

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] 386DX-40 plus nostalgia...
From: Tomasz Holdowanski <mordazy@USUN-TO.poczta.onet.pl>
Date: Thu, 27 Feb 2014 13:49:33 +0100
Deep inside the Matrix, convinced that Mon, 24 Feb 2014 23:44:32 +0100
is the real date, Marcin N <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> has written
something quite wise. But (s)he wasn`t the one.

>To może do kompletu kartę muzyczną ENSONIQ SOUNDSCAPE ELITE?

Ale to chyba już era 486?...

>Wielka jest kurka jak statek. Nie wiem, czy zmieści się do obudowy midi ATX.

Właśnie ją wyguglałem. Faktycznie, jaki smok!

>To był mercedes wśród kart dźwiękowych. Ludzie zaczynali wtedy nieśmiało
>kupować Adliba, co odważniejsi Soundblastera 2.0 (a nawet PRO - czyli
>stereo), a ja zaszalałem i za 6 mln zł kupiłem to cudo. Ma procesor
>dźwięku firmy E-MU, sprzętowe próbki 4 MB General Midi. Grała jak złoto.
>W grze X-Fighter muzyka była niesamowita.

Wierzę :) To były piękne czasy :)
Moja pierwsza karta dźwiękowa była totalną pomyłką, zwała się Mozart,
nie chciała chodzić z połową rzeczy i jedyne co mogę o niej dobrego
powiedzieć, to że była na tyle uprzejma i zepsuła się jeszcze na
gwarancji :) Dostałem zamiast niej jakiegoś no-name na chipie ESS1868,
który okazał się zupełnie bezproblemowy. Oczywiście nie przeszkadzało
to marzyć o Gravisie albo SB AWE32...

A propos, pamięta ktoś taki programik TiMidity? Pozwalał on on
programowo odtwarzać  pliki .mid z użyciem sampli z Gravisa. Chyba
były to już czasy Win95, nie jestem pewien, dobrze za to pamiętam
łoskot mojej szczęki o podłogę, gdy pierwszy raz puściłem na tym jakiś
utwór. Jeszcze przed chwilą pobrzękiwał żałośnie, a tu nagle... wow :)

Pozdrawiam,
Mordazy.

--
REMOVE-IT. from my address when replying.

     THE ONLY THING WORTH WAITING FOR
           IS A WORLD-WIDE DISASTER.