Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Android PC - czy to ma sens?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Android PC - czy to ma sens?
From: ToMasz <news.neostrada.pl@news.neostrada.pl>
Date: Fri, 21 Feb 2014 17:44:52 +0100

Musisz się zdecydować co chcesz, albo SmartTV na Androidzie (ale
niekoniecznie bo np. malinka działa pod linuxem) i jakimś małym
"donglu" albo gry i wtedy niestety komputer. Jak nowe FPP
to w dodatku wypasiony komputer i na pewno nie pod Androidem.
Najlepszy byłby szybki dongiel z wyjściem na dysk.
XBMC nie trawie. No nie mogę tego przełknąć. Oglądałem kiedys na androidzie weeb.tv, ale od kiedy sa kłopoty z flashem i trzeba przez wtyczkę xbmc, normalnie przestałem. może to przez interfejs nie dostodowany do małego ekranu, może przez wielkośc tego kombajnu. Ogólnie android jest najszybszy w przeglądaniu multimediów. Dzieci sobie same radzą.... Z drugiej strony nie zainwestuje a android PC jeśli to projekt dla geeków z minimalną szansą na osiągnięcie chociaż 1% rynku PC

ToMasz