Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Android PC - czy to ma sens?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Android PC - czy to ma sens?
From: ToMasz <news.neostrada.pl@news.neostrada.pl>
Date: Wed, 19 Feb 2014 20:11:41 +0100
witam
Kupiłem sobie na ebayu takiego "dongla" co miał 4 rdzenie i 2 giga ramu z andoidem za 18 usd. jak łatwo zgadnąć była to ściema i paypal kase zwrócił. Jednak czy to będzie "dongiel" czy skrzynka, nie robi mi różnicy, bo i tak będzie to mieszkało za telewizorem. od wczoraj kombinuje czy do tego nie dało by się zastosować sterego pc, albo starego laptopa (bez ekranu) i podłączyć na stałe do TV. Wstępne testy wykazały że system operacyjny android.iso zainstalowany na normalnym przedpodopowym kompie typu amd64 cośtam , pozwala szybciej zobaczyć stronę google, albo film na yt niż komputer z i7 i16 giga ramu. co z tego ze ten drugi potrzebuje na odtwarzanie filmu 7% mocy a ten pierwszy 70%? Problem jest inny. jak narazie nie widzę czegoś co można nazwać sterownikami do grafiki. czy na amd czy na nvidie - nie działają gry, ani benchmarki grafiki: program został zatrzymany, czy wysłać zgłoszenie? Czy ktoś z Was ma więcej doświadczeń w tym temacie? druga sprawa to kabelkologia. Ja sensownie podpiąć laptopa z vga (d15) do telewizora hd? Laptop niema dvi, ani hdmi. natomiast telewizor niema vga in, ale ma component in! Da radę osiągnąć jakość pozwalającą czytać strony www czy nie?

ToMasz