Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] 386DX-40 plus nostalgia...

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] 386DX-40 plus nostalgia...
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Mon, 17 Feb 2014 22:36:43 +0100
Dnia Mon, 17 Feb 2014 21:14:52 +0100, mr misio napisał(a):

> Wiesz, to jak z zalozeniem firmy. Ilez to firme zalozyc.

Serwer news jednak szybciej idzie postawić. :D

> Wiecej roboty i kosztow jest potem.

Też to mocno zależy od ruchu na danej grupie.

> Pomijajac, ze serwery news musza miec feedy z innymi. Choc mozna zejsc
> do underground. Postawic wlasne, z wlasnymi grupami. Odseparowane.

Właśnie o takim rozwiązaniu pomyślałem. Biorąc pod uwagę, że serwery dające
mniej lub bardziej publiczny dostęp i wymieniające feedy między sobą się
jeden po drugim zwijają, to może się okazać, że jakiś prywatny serwer ktoś
postawi, tylko problem z rozpropagowaniem informacji o takowym będzie. :(

[ Paradoks kobiecych urodzin: zawsze trzeba o nich pamiętać, ale nigdy     ]
[ o kolejnej cyfrze…                                     (demotywatory.pl) ]