Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] 386DX-40 plus nostalgia...

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] 386DX-40 plus nostalgia...
From: Tomasz Holdowanski <mordazy@USUN-TO.poczta.onet.pl>
Date: Mon, 17 Feb 2014 14:54:50 +0100
Deep inside the Matrix, convinced that Mon, 17 Feb 2014 14:37:15 +0100
is the real date, GAD Zombie <gad@USUN.gad.USUN.art.pl> has written
something quite wise. But (s)he wasn`t the one.

>W jakim sensie "kolejną rozruszać"?
>Ja po prostu bardzo lubię tamtą grupę, temat jest idealny na nią (wiele
>razy takie już tam były), a ostatnio jest tam wielka posucha i żal na
>nią patrzeć ;)

W ogóle newsy umierają. Nie tak dawno widziałem podobny temat na
jednym forum, w ciągu kilku godzin było ponad 400 postów... ale to nie
grupy dyskusyjne, niestety. Lata 1995-2005 już nie wrócą,  chyba że
coś zdrowo pieprznie i nie będzie można siedzieć non stop online, a
zostanie tylko dial-up. Gimbaza dostanie załamania nerwowego, a starsi
zaklną tylko i wyciągną z szuflady zakurzonego Zoltrixa :)

Pozdrawiam,
Mordazy.

--
REMOVE-IT. from my address when replying.

     THE ONLY THING WORTH WAITING FOR
           IS A WORLD-WIDE DISASTER.