Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Ktora platforma? AMD vs Intel

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Ktora platforma? AMD vs Intel
From: "T.V.M1M2M3NMM4" <szukajcie@znajdziecie.pl>
Date: Mon, 17 Feb 2014 19:17:03 +0100
Dnia Mon, 17 Feb 2014 08:52:52 +0100, Leszek K. napisał(a):

> FM2+ a nie AM2 dla A10. Podstawka FM ma dużo większą szansą coby coś na nią
> wyszło w przyszłości. Seria FX według AMD jest martwa. Porównywanie
> energooszczędnego APU przeznaczonego raczej do komputerów All-in-One z
> ośmiordzeniowcem jest co najmniej dziwne. Chcesz mieć dużą wydajność za
> rozsądną cenę bierz jakiegoś i5. Masz za dużo pieniędzy - kupuj i7. FX
> sprawdza się tylko u tych co dużo kodują w h.264. W tym jest nie do
> pobicia. Chcesz coś małego energooszczędnego i nie chcesz dokupywać grafiki
> bierz A8 - A10.

No dobra mam pomysl- fajnie by bylo jak ktos odciagna by mnie o macierzy i
klawiatury, bo to po kosztach leci...
Klawiszy szukam mechanicznych, z malym skokiem.
Mysz: zmienna rozdzielczosc, programowalne przyciski, obecnie mam X-718F,
ale wysluzona, leciwa, obdarta i kabel przestaje laczyc (bedzie do drugiego
kompa :D )

Mysz: Microsoft Sidewinder X8   - 200zl
Klawisze: Razer BlackWidow      - 400zl
HDD: 2x Segate ST1000DM003      - 400zl
SSD 1x                          - 300zl
Plyta na Z77 lub nowszy (OC)    - 300zl
i3-4130 3,4GHz                  - 419zl
2x 8GB 1600MHz                  - 560zl
Zasilacz: CX500                 - 220zl
Nagrywarka Pioneer BDR-208EBK   - 329zl
SUMA:                           3128zl

K. graficzna i procek do wymiany za 7m-cy jak tylko intel wprowadzi:
LGA 2011-3 i nowe Broadwell. Grafike zmienie na HD7950, a CPU na i7 z "K" w
nazwie.
Slyszal ktos czy i7 beda wyposazone w inne = lepsze uklady niebawem?
(rodzina na podstawce LGA 1150)

Korci mnie by kupic teraz HD 7770 - 300zl, pozniej kupie 7950 to slabsza
bedzie do innego kompa tak samo jak i3-4130.

Jak to widzicie?

--
Pozdrawiam
T.V.