Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] OCZ zbankrutował

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] OCZ zbankrutował
From: "Chris" <actchris@gazeta.pl>
Date: Mon, 17 Feb 2014 11:56:10 +0100
rs nabazgrał(a):

On 2/14/2014 1:45 AM, robot wrote:
W dniu 2014-02-13 17:29, rs pisze:
a jaka firma? moja od panasonica kupiona w 2000, nie chce się zepsuć i
już. ale topowy wzmak JVC, firmie której żaden produkt mi nigdy nie
padł, wysiadł po trzech latach, czyli również po opłynięciu gwarancji,
choć sadze, ze w tym wypadku był to po prostu zbieg okoliczności. <rs>
LG
LG bylo i jest dobre w produkcji kompresowor do klimatyzatorow i lodowek.
niestety to sie nie przeklada na reszte produkowanego przez nich sprzetu. chociaz to chyba i tak najbardziej solidnie wykonane rzeczy z dolnej/sredniej polki. <rs>

No nie siej fermentu to nie czasy goldstara ... LG to teraz potęga jeśli chodzi np. o matryce LCD/TV czy tlefony

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl