Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Stary Abit NF-7 i WOL

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Stary Abit NF-7 i WOL
From: Atlantis <marekw1986NOSPAM@wp.pl>
Date: Sat, 15 Feb 2014 16:58:08 +0100
W dniu 2014-02-15 11:48, BQB pisze:

> W ustawieniach odnośnie energii w biosie powinien być wybrany któryś ze
> stanów S1 albo S3 i dodatkowo chyba powinno być włączone napięcie na
> USB, nie jestem pewien, czy nie jakąś zworką na płycie głównej.

A co to ma do rzeczy? Z tego co widzę, to zworki na płycie głównej
odpowiadają za zasilanie urządzeń USB i PS/2 po wyłączeniu komputera,
czyli chodzi o włączanie z poziomu klawiatury.

Trochę nie chce mi się wierzyć, żeby zintegrowana karta sieciowa
pracowała na magistrali USB. W BIOS-ie jest obecna funkcja włączająca
komputer po otrzymaniu sygnału od urządzenia PCI. Przewidziano nawet
załączanie go przerwaniem od modemu (chociaż zintegrowanego modemu brak).

Dziwne, że WOL nie chce działać. Czyżby płyta sama w sobie przewidywała
taką możliwość w przypadku współpracy z zewnętrzną kartą, ale
zintegrowana sieciówka jeszcze tej opcji nie obsługiwała?