Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Stary Abit NF-7 i WOL

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Stary Abit NF-7 i WOL
From: Atlantis <marekw1986NOSPAM@wp.pl>
Date: Sat, 15 Feb 2014 09:55:51 +0100
Leży u mnie stary komputer z Abitem NF-7. Zestaw będzie sobie liczył
dobre 10 lat i na dobrą sprawę nadaje się dzisiaj co najwyżej do
sprawdzania poczty i przeglądania mniej rozbudowanych stron www.
Ostatnio z czystej ciekawości próbowałem skonfigurować go do odpalania
przez WOL. Opcja jest aktywna w ustawieniach zintegrowanej karty
sieciowej pod WnXP. W BIOS-ie nie widzę żadnej opcji, która miała by w
nazwie "Wake on LAN". Znalazłem jedynie coś takiego jak "WakeUp by PME#
of PCI". Aktywowałem tę opcję, ale pomimo tego wysłanie magicznego
pakietu nic nie daje. Komputer się nie włącza.

Co może być nie tak?