Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] karta LPT a klucz sprzętowy

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] karta LPT a klucz sprzętowy
From: "Marcin G." <sq9etc_usun_to_@poczta.onet.pl>
Date: Tue, 11 Feb 2014 08:31:35 +0100
Użytkownik "(c)RaSz" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:52f900a1$0$2150$65785112@news.neostrada.pl...
Nie wiem, czy ktoś tego już nie proponował, ale... jeszcze jedno
rozwiązanie. Wczoraj byłem na War. Gieł. Komp. (pod Stodołą), i poszukiwałem
"dokładanego" portu LPT (Centornix) - nie znalazłem, ale zaproponowano mi
coś innego. Przejściówka pozwalająca podłączyć starą drukarkę z LPT - do
portu USB, kosztuje 19 PLN. Spróbuj, może zadziała...

Kupiłem jakiś rok temu taki badziew na pewnym portalu aukcyjnym żeby podłączyć drukarkę z LPT. Zaskoczyło mnie to, że ta przejściówka działa.

Pozdrawiam,
Marcin G.