Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] 100 Mbit karty LAN w nowych laptopach

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] 100 Mbit karty LAN w nowych laptopach
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Thu, 6 Feb 2014 18:15:08 +0100
Dnia Thu, 6 Feb 2014 17:08:34 +0100, qwerty napisał(a):

> Użytkownik "Poldek"  napisał w wiadomości grup
>
> U mnie jest raptem 2 sieci wifi na 5 GHz (na 24 kanały). Pewnie w innych
> miejscach jest tak samo.

Warszawa, Żoliborz, lokalizacja mieszkania niemal narożna w budynku, przy
skrzyżowaniu dosyć ruchliwych dwóch ulic. Patrząc z góry, w promieniu 270°
budynków brak, bądź w dużym oddaleniu. Zostaje pozostała ćwiartka.
Widocznych 9 sieci bezprzewodowych. Pytanie ile jest tych, które nie
rozgłaszają swojeg SSDI i ile kolejnych by było w zasięgu po klapnięciu z
laptopem na podwórku od wewnętrznej strony ustawionych w |_| budynków. :)

[ Feminizm istnieje tylko po to, żeby brzydkie kobiety zjednoczyć we       ]
[ wspólnotę.                                            (Charles Bukowski) ]