Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Pytanie o laptopa

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Pytanie o laptopa
From: Angus <angus48@wp.pl>
Date: Tue, 4 Feb 2014 23:28:53 +0100
Dnia Tue, 4 Feb 2014 00:15:18 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

> Wywal baterię i włącz bez niej.

Tak zrobiłem i dalej jest to samo, czyli bateria odpada.
Ale zauważyłem jedną chyba ważną rzecz. Facet dał mi tego laptopa z dwoma
ładowarkami. Jedną oryginalną Fujitsu-Siemens (dosyć mała) i drugą firmy
noname (większa). Od razu mówił, że oryginalna od F-S wcześniej mu już
szwankowała, więc w jakimś tam punkcie napraw dali mu tą drugą. Ale ta
druga ma napięcie wyjścia 19 V a dla tego laptopa powinno być 20 V jak się
doczytałem w necie. Może to byc przyczyną takiego zachowania?

> Po restarcie od razu odpala, czy czeka na ostygniecie?

Dokładnie nie jestem w stanie teraz określić. Jutro to sprawdzę dokładnie,
ale wydaje mi się, że musi ostygnąć.

--
Pozdrawiam
angus48@wp.pl