Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Pytanie o laptopa

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Pytanie o laptopa
From: Angus <angus48@wp.pl>
Date: Mon, 3 Feb 2014 23:30:30 +0100
Dostałem za darmo zepsuty laptop Fujitsu-Siemens Amilo Pi 2530. Niby jest
zepsuty ale jakoś dziwnie. Wiem, że napewno zepsuta jest bateria - w ogóle
się nie ładuje. Ale podłączam ładowarkę (zasilacz) do gniazdka i laptop
odpala. Na samym systemie (bez odpalania jakichś gierek czy wymagających
programów) pracuje normalnie jakieś 10 do 15 minut po czym wiesza się a na
ekranie robi się nieruchoma sieczka. Zauważyłem, że dzieje się tak wtedy,
gdy ładowarka robi się już naprawdę gorąca. Czy może to być wina zepsutej
baterii? Idzie coś z tego laptopa jeszcze zrobić?
Z góry dziękuję za odpowiedzi.

--
Pozdrawiam
angus48@wp.pl