Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] 100 Mbit karty LAN w nowych laptopach

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] 100 Mbit karty LAN w nowych laptopach
From: Maciek "Babcia" Dobosz <babcia@jewish.org.pl>
Date: Thu, 30 Jan 2014 10:41:12 +0100
Dnia 2014-01-29, o godz. 18:43:08
"marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał(a):

>   Popatrz z innej strony: w ubiegłym roku kupowałem laptop samsunga,
> netbook acera i używanego T60 - nie wiem jakie mają karty sieciowe
> (na drut) bo nigdy nie były używane - korzystają tylko z wifi :)

A ja się naciąłem bo kupiłem Della XPS i nie wczytałem się dokładnie w
specyfikację. No i okazało się że muszę sztukować kartą sieciową na USB
bo sieć przewodowa to jeden z niezbędnych dla mnie do pracy elementów.
Po WiFi nie podłączę większości urządzeń sieciowych. A nawet jeśli tak
to nie skonfiguruję ich do pracy po wyjęciu z pudełka.

Zdrówko