Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] płyta+proc+pamięć - za około 1000zł

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] płyta+proc+pamięć - za około 1000zł
From: ToMasz <news.neostrada.pl@news.neostrada.pl>
Date: Wed, 29 Jan 2014 21:46:54 +0100
W dniu 29.01.2014 18:36, saskatchewan pisze:

umiera mi płyta główna. Dobry moment aby unowocześnić zestaw, a resztę
komponentów upchnąć w innych kompach. Pi razy oko mam na ten cel
1000zł, ale to dość elastyczna kwota. komputer ma być cichy i
stabilny. na kompie ma _szybko_ działać internet (firefox), dokumenty
mają się szybko otwierać, komputer ma natychmiast reagować. Czasami
komputer będzie liczył filmy, i może ktoś na nim w coś mało
wymagającego zagra.
Jaką płytę +procesor+ pamięć kupić? teraz mam amd (i nadmiar ddr3),
ale nie jestem ślepym fanatykiem tej firmy.
Dzięki za rady
ToMasz

Jaka płyta ci umiera i ogólnie jaki masz obecnie zestaw?

Name            : GA-880GM-D2H
AMD Phenom(tm) II X4 B55 Processor

ToMasz