Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] mapowanie dysków, dwa routery [cross]

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] mapowanie dysków, dwa routery [cross]
From: ein <ein@no.spam>
Date: Wed, 29 Jan 2014 11:11:59 +0100
rs wrote:

> wczoraj klikał technik providera. dziś ja poklikałem. chyba technik
> mówił prawdę, bo interesujące mnie porty UDP i TCP, nmap wykazuje jako
> otwarte. Dzięki za zainteresowanie. <rs>

Do podmapowania folderu potrzebujesz tylko portu 445/TCP.
Skanowania portów dokonujesz z 2 lokalizacji:
1. Będąc podpięty, najlepiej drutem do lokalizacji (sieci lokalnej, tego
samego segmentu rozgłoszeniowego) z serwerem.
2. Korzystając z łącza na którym byś chciał, aby to chodziło.

Może się zdarzyć jeszcze sytuacja, że w docelowym miejscu (tam gdzie
chcesz podmapować zasoby) ktoś może blokować ruch na porcie 445/TCP.