Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] mapowanie dysków, dwa routery [cross]

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] mapowanie dysków, dwa routery [cross]
From: "\(c\)RaSz" <NO_SPAM_barra6@poczta.onet.pl>
Date: Tue, 21 Jan 2014 11:10:58 +0100
Użytkownik "rs" <no.address@no.spam.info> napisał w
news:52ddaaa7$0$47963$c3e8da3$5d8fb80f@news.astraweb.com
: (...) tylko jest jedno
: małe ale: mapowanie dysków, jakie miałem poprzednio nadal nie działa.
: (...) co za licho? jakies sugestie, bo tutaj to juz mi sie zdecydowanie
: pomysły skończyły.

Nnno nie wiem, czy to rozwiąże te Twoje problemy, ale... napiszę:
Może po prostu ten dysk, który chciałeś mapować - podłączyć da się
bezpośrednio (kabelkiem via USB) do reutera? Wszystkie maszynki na tym
reuterze wiszące będą (powinny) w swych zasobach "widzieć" tak podłączony
dysk...
Pasi?