Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Głośniki do komputera

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Głośniki do komputera
From: Marek <precz@spamowi.com>
Date: Sun, 26 Jan 2014 23:40:12 +0100
W dniu 2014-01-26 23:17, z pisze:
W dniu 2014-01-26 22:53, Marek pisze:
I bardzo dobrze, że nie! Bo i po co?

Po to samo co sterowanie głośnikami. :-)
Po co taki pilot na kablu? Można było dać na satelitach pokrętło albo
nawet na pudle pod biurkiem :-)

I tak się kiedyś czyniło do momentu kiedy zestawy głośnikowe (mylone z głośnikami nagminnie) nie stały się domeną przemysłu meblarskiego.

Tego pokrętła nie należy używać do bieżącej regulacji siły głosu -
ustawiasz je raz i zapominasz o nim. Plastrem możesz zalepić aby przy
odkurzaniu biurka go nie przestawić. :-)

Jak kto lubi. :-)

Owszem. Głową też się da wbijać gwoździe :-)

Ja mam zawsze z lewej strony klawiatury i już nie wyobrażam sobie
inaczej. Nie wykorzystuję mocy na maksa bo nie mam możliwości.

Ja nie sugerowałem słuchania na maksa lecz przedstawiłem jak się ustawia "końcówkę mocy" bo taką rolę pełnią komputerowe zestawy głośnikowe.

(Praca,
dom) Klawiaturę multimedialną posiadam i myszkę bezprzewodową z
przyciskami ciszej głośniej też. Ale jak już siedzę przy biurku to moje
"wielkie pokrętło" jest nie do pobicia w szybkości i ergonomii :-)

Hmmm... gdy trzymam dłoń na myszy, to ruch kciukiem (tam mam pokrętło usadowione - ciszej / głośniej lub mute po wciśnięciu) wydaje mi się najszybszy i nie trzeba odrywać ani rąk od manipulatorów (myszy, klawiatury) jak i wzroku od monitora. Nie w tym sensie, że chcę przekonywać Cię do czegokolwiek lecz wydaje mi się, że Ty mówisz o nawykach a ja o ergonomii.

--
Pozdrawiam
Marek