Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] karta LPT a klucz sprzętowy

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] karta LPT a klucz sprzętowy
From: "\(c\)RaSz" <NO_SPAM_barra6@poczta.onet.pl>
Date: Fri, 24 Jan 2014 08:14:03 +0100
Użytkownik " 666" <j.666@gazeta.pl> napisał w
news:lbq719$5db$1@news.supermedia.pl...

[co *wyjątkowo* zacytuję in extenso:]

: Lub podobna jak niezapłacenie babci za posiedzenie z wnukiem, prawda?
: Albo podanie ojcu szklanki herbaty?
: Czyż nie jesteśmy jedna wielką ludzką rodziną?
: Dlaczego na ropie pod ziemią mają zarabiać tylko szejkowie?
: Dlaczego bogactwo nie idzie na pożytek całej ludzkości?
:
: -----
: > A-patentyzm to taka sama kradzież, jak abordaż na statek, aby go
przejąć, albo wymusić na armatorze okup.

Słuchaj no, trzy-szóstki, już inni grupowicze zwracali Ci uwagę, i to nie
raz: "na grupach" usenetowych jest taki uzus, że pisze się *pod*
komentowanym, zacytowanym tekstem. Tylko wtedy kolejne, nawarstwiające się
komentarze-do-komentarzy da się jakoś odcyfrować.

Musi też być widoczne *czyj* post objeżdżasz, a najlepiej pozostawiać
odpowiednią "wrotkę", czyli to, co u mnie tu - widzisz w drugiej linii. Bądź
łaskaw się do tego stosować!

A jeśli chodzi o Twój komentarz, to bzdura bzdurę kretynizmem pogania. Co ma
babcia, co ma ojciec - do uchylania się od opłat patentowych? Ocipiałeś ze
szczętem.

Po drugie: chcesz aby ropę przejęli arabscy czerwoni (socjaliści z BAAS-u),
dobrze zrozumiałem? Już oni potrafią "dzielić sprawiedliwie", co dowodnie
pokazał syryjski "prezydent" Baszszar al-Asad, nieodrodny "synalek" BAAS.
Żaden współczesny monarcha Arabski nie posunął się do tego, aby zagazować
kilka miasteczek...

666 pisze dalej:

: Dlaczego bogactwo nie idzie na pożytek całej ludzkości?

 - "całej" - ze szczególnym udziałem tych, co to w imieniu "potrzebujących"
uzurpują sobie prawo do "dzielenia tortu". I często-gęsto przy tym -
oblizują kozik, którym ten tort kroją. A wiadomo, że im więcej ma być
kawałków tego tortu, tym częściej można będzie ten nóż mlasnąć, więc takie
janosikowanie stanowi lepszą posadę, niż może sobie wyobrazić jakiś-tam
arystokrata...