Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] karta LPT a klucz sprzętowy

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] karta LPT a klucz sprzętowy
From: Maciek "Babcia" Dobosz <babcia@jewish.org.pl>
Date: Mon, 20 Jan 2014 15:15:08 +0100
Dnia 2014-01-20, o godz. 13:53:15
Michał Jankowski <michalj@fuw.edu.pl> napisał(a):

> To jest ten wynalazek, który drukuje robaczki zamiast polskich liter
> na paragonach?

A nie wiem. System z którym miałem kontakt drukował prawidłowo. Inna
sprawa że ja tam dodałem ciut własnych dodatków. Nie pamiętam niestety
czy z tym był problem - a jeśli tak to go szybko usunąłem.

Inna spraw że w okolicach końca wakacji 2012 poprosił mnie o pomoc przy
takim systemie kolega. Nie miał wsparcia dystrybutora a kupił sobie
nowy terminal w miejsce starego z padniętym ekranem. Namęczyłem się
sporo żeby to jako tako chodziło. Ot okazało się że między kompem z bazą
danych a terminalem musi być link 100Mbps bo przy 10Mbps opóźnienie
terminala to było 2-3 sekundy od wybrania opcji na ekranie. Czemu? Nie
mam pojęcia. Na początku podejrzewałem kabel sieciowy. Ale na nowym
dokładnie to samo. Sprawdziłem padnięty i miał na twardo na karcie
ustawione 100Mbps. Nie dochodziłem po co i dlaczego - choć jak
zobaczyłem na ilość danych to wydawało mi się to cokolwiek dziwne.

Zdrówko