Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] karta LPT a klucz sprzętowy

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] karta LPT a klucz sprzętowy
From: JDX <jdx@onet.pl>
Date: Sat, 18 Jan 2014 18:57:32 +0100
On 2014-01-18 13:31, Krzysiek wrote:
[...]
> Czy ktoś z Was może mi doradzić jaka, obecnie dostępna, karta LPT na PCI
> daje szansę / gwarancję sukcesu? Przy zastosowaniu karty ISA nie było
> problemu.
Ale to chyba zależy przede wszystkim od tego zabezpieczonego softu.
Jeśli jest jakiś archaiczny, "dosowy", gdzie programista mógł gmerać w
porcie wg własnego widzimisię i do tego zakodował na twardo nazwy/numery
portów to mogą być problemy. Ale chyba już nikt nie używa takich
zabytków :-D. Natomiast jeśli korzysta z mechanizmów Windows to nie
powinno być żadnych problemów i każda sprawna karta powinna działać.

Poza tym możesz sobie kupić jakąś używaną kartę na PCI za 50zł lub mniej
i po prostu sprawdzić. Ja od lat używam karty na kości NetMos-a i
wszystko jest OK. Aczkolwiek nigdy nie miałem okazja aby sprawdzić ją z
HASP-em.