Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Najlepszy HDD 2.5" wewnętrzny SATA 1 TB

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Najlepszy HDD 2.5" wewnętrzny SATA 1 TB
From: Irokez <no.email@wp.pl>
Date: Tue, 14 Jan 2014 19:58:27 +0100

Fakt -- o Toshibie zapomniałem.

 http://www.toshiba.pl/hard-drives/bare/

Nie {} pierwszy raz Twoje podpowiedzi są owocne.
Toshiba ma 1.5 TB -- niestety nie wiem, jaki to
dysk, bo nie umiem :) znaleźć opisu na stronie
Toshiby... Ale wiadomo, że to nie 7200 rpm.

Raczej szukaj tutaj:
http://www.semicon.toshiba.co.jp/eng/product/storage/built-in/portable_hdd/index.html

jeżeli chcesz 7200 musisz zejść na tą chwilę do 640GB w przypadku Toshiby.
Nie wiem tylko czy jest sens koniecznie cisnąć na te 7200 jeżeli taki WD Blue 5400 niewiele ustępuje a czasami jest szybszy na ten przykład:
http://www.tomshardware.com/reviews/notebook-hard-drive-review,3270-8.html

Ja sobie dyski Toshiby za to chwalę jako zewnętrzne pamięci masowe podpinane do TV, laptopów, maszyn przemysłowych (panele PC, HMI, Industrial PC) gdzie taki WD robił mi problemy, Seagate trochę mniej. Są ciche, zimne i potrzebują niewiele po prostu prądu do działania.

Pozdrawiam

PS. w Auchułanie czy jak się tam pisze kupiłem za 239zł dysk zewnętrzny 1TB Verbatim. W Środku siedzi sobie Toshiba MQ01ABD100.

--
Irokez