Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Najlepszy HDD 2.5" wewnętrzny SATA 1 TB

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Najlepszy HDD 2.5" wewnętrzny SATA 1 TB
From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console>
Date: Tue, 14 Jan 2014 17:25:21 +0100

"Eneuel Leszek Ciszewski" lb3c2d$db9$1@node1.news.atman.pl

Już zobaczyłem... Przez pomyłkę skasowałem garść filmów...
Co jakiś czas kasuję kesze przegladarek -- i wczoraj też
wyczyściłem, ale przez jakieś roztargnienie skasowałem nie
to, co trzeba... Masa filmów poszła donikąd...

I tak oto -- za sprawą pomyłki utraciłem niepomiernie więcej

Tego rodzaju filmów:

 http://www.youtube.com/watch?v=crCyU_DUi3w <-- wojna koreańska

niż za
sprawą padania dysku... Co więcej -- dysk padał, więc zrobiłem jego
kopię, w tym i części z tych utraconych później filmówm ale skasowałem
ją, gdyż uznałem, że nie warto bakapować, skoro zaraz przerzucę wszystko
na inny dysk... Czy brakowało mi miejsca? -- nie! Skasowałem kopię z nudów. :)

Jak widać -- nadgorliwość nie popłaca.

Razem z filmami poleciały skróty do keszów (właśnie miałem wejść poprzez
taki skrót do miejsca z keszem) ale zamiast katalogu z keszem, skasowałem
ten ze skrótami i z filmami, które gościły tam tymczasowo) i ikona...

Jak widać -- przemęczanie się nie jest wskazane.

I co gorsza -- choć powinienem mieć masę takich skrótów, chyba będę je musiał
,,stworzyć'' (lewy myszy i 'utwórz skrót') od nowa...

Bakapy ponoć warto robić...

Być może będę musiał też wybrać ikonę -- jedną z setek tysięcy (sic!!) jakie
mam...

Ikony integruję ;) z plikami desktop.ini -- mam wówczas tylko jeden dodatkowy
plik.
)w jednym pliku o tej nazwie jest ikona i zwyczajowa zawartość tego pliku)

-=-

Nic to -- jakoś to będzie...
Kasowałem tak kesze setki razy...
(a mogłem napisać jakiś bacz)
Raz skasowałem nie tak, jak trzeba. :)

I zastanawiam się nad napisaniem bacza...
Spora oszczędność czasu...

--
  .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'