Eneuel Leszek Ciszewski nabazgrał(a):
Przeinwestowali w badania a sprzedawali potem sprzęt z min. zyskiem.
Już Ci pisałem -- cenę wyznacza rynek.
Cenę wyznacza producent, patrz APPLE.
Jak widać zysk był za mały żeby pokryć inne wydatki.
IMO te wydatki były związane także w awaryjnością
i naprawami gwarancyjnymi.
Tylko jeden model i to w początkowej fazie sprzedaży.
Na razie z SSD nie ma jakiejś lawiny reklamacji.
Ale (tradycyjnie?) niezadowolonych (z jakości SSD) klientów nie liczymy?
W taki razie poproszę o dane sprzedaży oraz ilość reklamacji plus ilość
niezadowolonych, skoro już coś piszesz to poproszę o fakty.
--
www.bezwypadkowy.net - Sprawdź historię auta i zobacz czy nie było wrakiem.
www.automo.pl - Sprawdź VIN, wyposażenie, przebieg, historię wypadkową.
|